Swietelsky AG #buildingeverbetter #buildingeverbetter

Kodeks ponašanja

Želja nam je da nas naši javni i privatni poslovni partneri i dalje smatraju pouzdanim i kompetentnim suradnikom. Zbog toga veliku vrijednost pridajemo ponašanju koje odražava pravednost, poštovanje i integritet prema svim dionicima kao i prema našim konkurentima. Sastavili smo Kodeks ponašanja koji nas vodi; odražava naše vrijednosti i, unutar grupacije SWIETELSKY, treba biti osnova besprijekornog ponašanja u moralnom, etičkom i pravnom pogledu. Dokument koji se može preuzeti ovdje dostupan je u cijelosti svim zaposlenicima i svim relevantnim partnerima. U nastavku objavljujemo i izjavu uprave o objavljivanju posljednjeg Kodeksa ponašanja.

 

/ Predgovor Uprave

Vorstand SWIETELSKY 2024 01 Rgb

Poštovane dame i gospodo!

Swietelsky je vodeće građevinsko poduzeće u srednjoj i istočnoj Europi. Sa ljudstvom od oko 12.000 djelatnica i djelatnika, više od 3,4 milijarde Eura prometa kao i decentraliziranom organizacijskom strukturom, mi smo međunarodni igrač, nacionalni pobjednik i lokalni prvak. Već više od 80 godina razvoj se odlikuje gospodarskom održivošću i solidnim prosperitetom, tako da koncern danas nudi cijeli spektar usluga u području građevinarstva uz najvišu kvalitetu, fleksibilnost i poštovanje rokova.

Najznačajnija za razvoj poduzeća bila je posebice spremnost djelatnica i djelatnika da se stalno dalje razvijaju i da orijentirani na budućnost prihvaćaju izazove. Na isti se način odnosimo i prema novim pravnim okvirima i etičkim standardima, kako bismo očuvali naš visoki ugled kao pouzdanog i kompetentnog partnera koji poštuje pravo. Odlikujemo se poštenjem, respektom i integritetom unutar poduzeća kao i našim odnosom prema naručiteljima i konkurenciji.

Kao smjernica za upravo ovo pravno, etički i moralno besprijekorno ponašanje izdali smo Kodeks ponašanja (code of conduct). Poštivanje načela sadržanih u njemu vrijedi za sve djelatnike i djelatnice društva Swietelsky, neovisno o kojoj se poziciji radi. Nesumnjivo je da je naše ponašanje u profesionalnoj svakodnevnici jedan od najvažnijih čimbenika utjecaja na reputaciju poduzeća. Stoga se od svake pojedinke odnosno svakog pojedinca očekuje da u vlastitom interesu uvažava sljedeća načela i time osigura zajednički gospodarski uspjeh.

Uprava